اينكه يك دارنده سايت باشي كار سختي است. همين هفته پيش با يكي از بهترين مشتريهايمان يك قرار نهار داشتم تا پروسه پيشرفت طراحي فروشگاه ديجيتال اش را مرور كنيم و راجع به عواملها، بهينه سازي سايت و سئو سايت، مشكلات شخصي و جزئيات كوچكي كه يك” دارنده سايت ” بايد بداند صحبت كنيم . و همه اين كارهايي كه صورت گرفت در جهت بالا بردن فروش آن فروشگاه بسيار مي توانست تأثيرگذار باشد.
نكته اول: داشتن يك طراحي سايت عالي
طراحي وب سايت مركزي است كه شما تمام تلاشتان را براي كسب و كارتان اكنون تان و نيز كسب و كاري كه در آينده خواهيد داشتميگذاريد. چرا؟ ما در سال 2016 هستيم و بيش از 90 درصد تصميماتي كه براي خريد و فروش گرفته ميشود در طراحي سايتها اتفاقمي افتد. مردم در اينترنت جستجو ميكنند، محصول، فروشنده و خدماتشان را پيدا ميكنند و پس از مشاهده و مقايسه خريد ميكنند. بر اساس آخرين تحقيقات بر روي فروشگاه مذكور، نتايج زير به دست آمده است.
70 درصد از مشتريهاي شما، قبل از اينكه شما را رو در رو ببينند، به دنبال شما در موتورهاي جستجو هستند. اين جالب و شگفت آوراست. 90 درصد اين جستجوها، درواقع پرس و جو كردن و تحقيق محلي نيست بلكه بهصورت آنلاين و از طريق موتورهاي جستجو است.ميبينيد سئو سايت شما خيلي خيلي پراهميت است همچنين اين نشان ميدهد كه شما بايد از طريق طراحي سايت خود با مشتري ارتباط برقرار كنيد، تبليغ داشته باشيد و آنان را جذب طراحي سايت تان كنيد. با ما باشيد براي آموزش سئو قبل از هر چيز، اين سؤالات را راجع به طراحي سايتتان از خودتان بپرسيد.
1 – مشتريان آينده شما چه كس يا كساني هستند؟ طراحي سايت شما كدام دسته از مشتريها را هدف گرفته است؟
2 – براي چه نوع مشتري / چه تيپي / و چه منطقهاي داريد سايت طراحي ميكنيد و سايت شما بايد چه سوالاتي از سؤالات آنها را پاسخ دهد؟
3 – آيا طراحي سايت شما واضح و شفاف است؟
4 – آيا اگر نگاهي اجمالي به سايت تان بيندازيد و بخواهيد حسي به آن داشته باشيد، شما را راضي ميكند؟
5 – آيا طراحي سايت شما، اصول و روش شما را منتقل ميكند؟
دومين نكته: مسيريابي (راهنما) طراحي سايت شما
يكي از عناصر كليدي در موفقيت يك طراحي سايت، مسيريابي آن است (منظور، همان راهنما است). اينكه يك منوي اصولي big bar داشته باشيد تا بازديدكنندگان شما را مستقيماً به صفحاتي كه ميخواهند هدايت كند. در بسياري از پروژهها و گاهي در مواردي، ما مشكلات زيادي را با اين ” راهنما ” يا “مسيريابي سايت ” داشتهايم. يكي از كارهاي مهمي كه ما با مشتريانمان انجام ميدهيم اين است كه قبل از طراحي سايت براي آنها، با آنها مينشينيم و يك نقشه سايت ميكشيم تا در آن، بخشهاي مهم، زيرمجموعههاي مهم و صفحاتي كه بايد سايت شامل آنها باشد را مشخص كنيم. حتماً در سايتهايي كه از آنها ديدن كردهايد نوار راهنمايي كه حاوي موارد زير است راديدهايد.
Home/about…/communities/news/contacts
فارسي: خانه / درباره ما / اجتماعات/ اخبار/ ارتباط با ما و…
ميبينيد؟ به همين سادگي…ساده است، نه؟
ده نكته طلايي طراحي سايت قبل از سئو
- سه شنبه ۱۰ اسفند ۹۵ | ۱۰:۱۸
- ۲۵ بازديد
- ۰ نظر